وقت بیداری فرا رسیده است...

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۰ ب.ظ Admin
جهان های موازی کوانتومی

جهان های موازی کوانتومی

آیا جهانهای موازی واقعا وجود دارند؟ نوعی از جهانهای موازی می تواند وجود داشته باشد که باعث سر درگمی اینشتین شده بود و هنوز هم برای فیزیکدانان دردسرساز است. این جهان موازی کوانتومی است که با مکانیک کوانتومی عادی پیش بینی می شود. پارادوکس های فیزیک کوانتومی گویی آنقدر حل ناشدنی اند که برنده ی نوبل ریچارد فاینمن دوست داشت بگوید که هیچکس واقعا از نظریه کوانتوم سر در نمی آورد.

ادامه مطلب...
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۰ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin
شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ب.ظ Admin
ورود به جهان های موازی

ورود به جهان های موازی

آیا می توان به جهان های موازی راه پیدا کرد و یا با آنها ارتباط بر قرار کرد؟ این پرسش وسوسه انگیزی است که در مورد جهان های موازی پیش می آید. اگر فیزیکدان ها نمی توانند امکان پذیری چند نوع جهان موازی را منتفی بدانند، آیا می شود با آنها تماس برقرار کرد؟ به آنها سر زد؟ آیا ممکن است که شاید موجوداتی از دیگر جهان های موازی به ما سر زده باشند؟

ادامه مطلب...
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin
شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰ ب.ظ Admin
دانلود مستند سریالی Cosmos

دانلود مستند سریالی Cosmos

نام مستند : Cosmos: A Space-Time Odyssey
سال انتشار: ۲۰۱۴
مدت زمان: میانگین ۴۰ دقیقه
حجم هر قسمت : ۳۰۰ مگابایت
کیفیت : HDTV 720p
زبان : انگلیسی
زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه : مستند Cosmos A Space time Odyssey یک مستند سریالی محصول سال ۲۰۱۴ آمریکا می باشد که ادامه ای بر سری قبلی آن که در سال ۱۹۸۰ به نام Cosmos: A Personal Voyage که توسط Carl Sagan تولید شده بود و انقلابی در مستند سازی کیهان بوجود آورد می باشد . قسمت جدید این مجموعه با حفظ رویکرد اصلی این مستند مباحثی که در قسمت گذشته باقی مانده است را بررسی می کند و به کاوش مباحث جدید می پردازد .

ادامه مطلب...
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin
.خرید مانتو و ساپورت. .ساعت مچی. .عینک آفتابی زنانه. .خرید ساعت دیواری . .نورپردازی نمای ساختمان. .خرید پستی گردنبند. معرفی کانال تلگرام جدید