وقتی می پرسند که موجودات فرازمینی چه شکلی است، نماهای هالیوودی متفاوتی در ذهن شکل می گیرد، از مهاجمان خونخوار گرفته تا کوچولوهای دوست داشتنی چون ای.تی. اما در واقعیت، یک موجود غیرزمینی به چه شکل است؟

هیولاهای شاخک دار، انسان نماهای لاغر و رنگ پریده، موجودات نورانی و ... . وقتی این سوال مطرح می شود که بیگانگان فضایی چه شکلی هستند، ما آزادیم که تخیلات خود را به کار گیریم. علوم آینده در مورد آناتومی موجودات فرازمینی هنوز نخستین بخش از اطلاعات خود را کسب نکرده است و ما نمی دانیم هنگام رویارویی انسان و موجودات فضایی، با چه چهره هایی روبرو خواهیم شد.

با وجود در اختیار نداشتن چنین مدارکی، ترکیبی از زیست شناسی زمینی و اخترشناسی، نشانه هایی از آن چه در فضا وجود دارد، ارائه می دهد. چند تن از دانشمندان سرشناس، در مورد موجودات فضایی که ممکن است در دنیاهای بسیار دور زندگی کنند، حدس هایی زده اند.

چهره این موجودات فرازمینی بستگی به زمان و مکانی دارد که ما آن ها را ملاقات می کنیم. به جز بشقاب پرنده هایی که گاه و بی گاه دیده می شوند، دو حالت وجود دارد: یا در ملاقات های خود به سیاره ها و قمرهای همسایه از نزدیک با این موجودات برخورد خواهیم کرد و یا تماس های فراسیاره ای با موجوداتی خواهیم داشت که در سیاراتی بسیار دور ساکن هستند.

 

● برخورد اول: منظومه شمسی

اگر به طور اتفاقی اولین برخورد در منظومه شمسی باشد، بنابراین حداقل اطلاعات کمی در مورد این موجودات خواهیم داشت. با توجه به وجود کربن و آب به عنوان حلال، مکان های زیادی هستند که می توانند پذیرای حیاتی مشابه زمین باشند. خاک زیرین مریخ ممکن است به اندازه کافی گرم باشد که میزبان میکروب هایی شبیه باکتری های زمینی گردد. حتی ممکن است چهارپایان بزرگ تری در دریاهای قمرهای منظومه شمسی مثل "اروپا" قمر مشتری در حال شنا کردن باشند.

 

 

● کرم های کوسه صفت اروپا

درک شولتزه ماکوخ، زیست شناس فضایی دانشگاه ایالتی واشنگتن معتقد است انرژی حاصل از حفره های یخ فشان قمر اروپا می تواند می تواند گروه بسیار بزرگی از میکروب ها را تغذیه کند و این خود می تواند منجر به هرمی از شکارچیان گردد. شکارچی بزرگ اروپا که هم سطح کوسه سفید خودمان است، ممکن است موجودی هولناک به جرم یک گرم باشد. به گفته ماکوخ، اروپا می تواند میزبان ارگانیزم هایی به اندازه میگو باشد، صید کافی برای تغذیه شکارچیان بزرگ تر از آن وجود نخواهد داشت.

البته منظور از موجوداتی به اندازه میگو لزوما این نیست که شکل آن ها نیز شبیه میگو است. شولتزه ماکوخ گفت: «سخت است که در مورد شکل احتمالی این موجود سخنی بگوییم. من حدس می زنم چیزی شبیه کرم باشد. این موجود، روی زمین جانور موفقی به حساب می آید.» حتی روی زمین نیز جانوران تنوع و اشکال بسیار متنوعی دارند.

 

 

● بیگانگان اسیدی ناهید

در حالی که کرم یخی فرضی قمر اروپا در حفره های آب قدیمی شنا می کند، برخی زیست شناسان فضایی پا را فراتر نهاده و در مورد زندگی خارج از آب سخن می گویند. بیشتر مکان های منظومه شمسی خیلی سرد یا خیلی گرم هستند و امکان وجود آب مایع را فراهم نمی کنند. اما به گفته استیون بنر از موسسه تکامل مولکولی کاربردی در فلوریدا، مایعات فراوانی وجود دارند که ممکن است زندگی فضایی را رقم بزند.

ابرهای سیاره ناهید حاوی قطرات اسید سولفوریک است و میلیاردها سال پیش، احتمالا حوضچه هایی از این ماده بر سطح این سیاره وجود داشته است. با وجود این که این ماده برای آب معمولی ما بسیار مخرب است، اما ممکن است برای موجوداتی با ساختار زیست شیمی مناسب، مایه حیات باشد. این ساکنان اسیدی ممکن است با ساختاری مقاوم شکل گرفته باشند. فیلم بیگانه رایدلی اسکات و بیگانگان جیمز کامروان را یادتان هست؟

بنر گفت:« ناهیدی های چند سلولی که در اسید سولفوریک مایع زندگی می کنند، ممکن است رگ هایی از شیشه داشته باشند!» بنر این را به امید وجود موجوداتی شفاف و شیشه ای که به آرامی و دقت از صخره های ناهید بالا می روند، می گوید. اما شیشه تنها گزینه نیست و مواد مقاوم دیگری نیز وجود دارند. بنر خاطرنشان کرد: «پلیمرهای انعطاف پذیری وجود دارند که در مقابل اسید مقاومند، مثل تفلون، پلی اتیلن و سیلیکون.»

 

 

● سالمندان یک میلیون ساله تیتان

در مکان های دیگر منظومه شمسی ما، دریاچه های سطحی و دریاها با این که حاوی آب نبوده، اما وجود داشته اند. در قمر تیتان زحل، این دریاچه ها از محلول سرد هیدروکربن متشکل از اتان و متان تشکیل شده اند. به عقیده شولتزه ماکوخ، این دریاچه های ممکن است میزبان موجوداتی بزرگ تر باشند. وی گفت: «آب دارای کشش سطحی بسیار قوی است که بر حجم تک سلولی ها اثر می گذارد. به همین دلیل باکتری های زمینی این قدر کوچکند.»

کشش سطحی در محلول اتان-متان بسیار کمتر است، بنابراین تک سلولی های می توانند غول پیکر باشند. شولتزه ماکوخ با اشاره به رمان خود با نام "فضای ابدیت" گفت:« من موجوداتی را در اندازه های یک تخته سنگ تصور می کنم که بر سطح شناورند و هیدروکربن ها را می بلعند. البته این یک ماجرای علمی-تخیلی است، اما ممکن است چیزی شبیه به این وجود داشته باشد.»

از نظر ما ممکن است تیتانی ها خیلی آسوده خاطر به نظر برسند. دریاها در دمای ۱۸۰- درجه سانتی گراد، آن قدر سرد هستند که واکنش های شیمیایی را به شدت آرام می کنند. شولتزه ماکوخ در این رابطه ابراز داشت: «همه چیز ممکن است آرام حرکت کرده یا آرام رشد کند. طول عمر چنین موجوداتی می تواند دست کم ده هزار سال باشد یا حتی به میلیون نیز برسد.»

 

 

● کی اونجاست؟

رویارویی با این موجودات، بسیار غریب و حیرت آور است؛ اما به نظر نمی رسد صحبت کردن با آن ها چندا جذابیتی داشته باشد. برای یافتن موجودات فضایی با سطح هوشی برابر خودمان یا حتی بسیار بیشتر از آن، مسلما باید از مرزهای منظومه شمسی خود فراتر رویم. برخی اخترشناسان در جستجوی هوشمندان فرازمینی، در تلاش برای تولید گیرنده های رادیویی خاصی برای شنیدن صدای موجودات فضایی بوده اند. حالا محققان در حال مذاکره در مورد این موضوع هستند که چطور پا پیش نهاده و پیغام هایی ارسال کنند. اگر ما ارتباطی برقرار کنیم چه موجودی آن سوی خط خواهد بود؟

با وجود عدم آگاهی در مورد ساختار یا محل سکونت این موجودات، می توان چند حدس زد. ممکن است بدن آن ها از گوشت باشد. رین روتسچایلد از مرکز تحقیقات ایمز ناسا گفت:« شکارچیان ممکن است هوشمندتر باشند. با این حساب به احتمال زیاد باید با جانورانی گوشت خوار یا حتی موجودات همه چیزخوار مثل خودمان روبرو باشیم».

در واقع، هوشمند فرازمینی یا به اختصار ای.تی، برای برقراری ارتباط با ما باید قادر به دریافت یا ارسال امواج رادیویی باشد یا از وسیله ای استفاده کند که از فاصله هایی دور معادل چندین سال نوری عبور کند. (هر سال نوری، مسافتی است که نور با سرعت سیصدهزار کیلومتر بر ثانیه در یک سال طی می کند، حدود ده هزار میلیارد کیلومتر)؛ بنابراین آن ها یا باید موجودات عظیمی باشند که برای استفاده از امواج رادیویی طبیعی در گفتار و شنیدار خود تکامل یافته اند و یا موجوداتی دارای فناوری باشند.

بنابران فضایی های پیغام دهنده احتمالا نوعی اجتماع دارند که لزوما شبیه جوامع انسانی نیست. شولتزه ماکوخ در این رابطه گفت: «نوعی هوشمندی در جوامع زنبورها و موریانه ها دیده می شود. تصور من چیزی شبیه یک کلونی مورچه یا موریانه است که بسیار هوشمند شده اند.» اما این صحبت ها، اطلاعاتی در مورد این که آیا آن ها پشمالو، فلس دار یا لزج هستند، به ما نمی دهند. حتی روی زمین هم مغزهای هوشمند به اشکال مختلفی وجود دارند: دلفین ها و پستانداران، طوطی ها و کلاغ ها، سمورهای دریایی، گورکن ها و اختاپوس ها جزو این دسته اند.

جک کوهن، زیست شناس تولیدمثل که فیلم سازان بسیاری را در تولید فیلم های عملی تخیلی یاری رسانده، گفت: «روی زمین در طول زمان خیلی چیزها تکامل یافته اند مثل: قلب، چشم ها، دست ها و پاها، جنسیت، پرواز و .... این اتفاقات به صورت مستقل در شاخه های مختلف درخت زندگی روی داده اند. اگر زمین از ابتدا آغاز شود، دوباره همه این ها را خواهیم داشت.»

بنابراین اگر با موجودات فضایی که محل سکونتشان زیاد با زمین متفاوت نیست برخورد کنیم، به احتمال زیاد خصوصیات مشابهی با زمینی ها خواهیم دید. ممکن است آن ها صورت داشته باشند. یا حتی دست. اما این احتمال هم هست که دم های قابض یا خرطوم داشته باشند. روتسچایلد گفت: «ممکن است آنتن یا شاخک داشته باشند. ممکن است یک اختاپوس به ما نگاه کند و با خود فکر کند چطور این موجود با دو دست بدترکیب می تواند به فناوری دست یابد؟»

اگر این موجودات هوشمند آبزی باشند، سوال این است که چطور زندگی می کنند؟ در زمین انسان ها از آتش تقریبا در همه موارد زندگی استفاده می کنند، امری که برای موجودات آبزی غیرممکن است. احتمالا بهتر است هیولاهای شاخک دار پیش از تشکیل امپراتوری خود از آب بیرون بیایند.

با همه این ها یک زیست فضاشناس شجاع باید خود را برای رویارویی با موجوداتی چندسلولی و اجتماعی آماده کند که چشم و جنسیت دارند.

امید به یافتن آنان

یک ستاره شناس مشهوربریتانیایی عقیده دارد که شانس یافتن آثار حیات در سایر کرات اکنون از هر زمان دیگر بیشتر است.

لرد ریس، رئیس انجمن سلطنتی نجوم بریتانیا گفت که لحظه ای که موجودات فضایی کشف شوند، بشریت برای همیشه عوض خواهد شد.

او گفت که این اکتشاف دیدگاه ما نسبت به خود و موقعیت ما در کیهان را تغییر خواهد داد.

این دیدگاه درحالی مطرح می شود که دانشمندان برای شرکت در یک کنفرانس بین المللی برای بحث درباره چشم انداز کشف موجودات فرازمینی در لندن جمع می شوند.

دانشمندان اکنون ۵۰ سال است که آسمان را برای ردیابی امواج رادیویی که ممکن است توسط موجودات هوشمند پخش شده باشد رصد می کنند، و تاکنون چیزی جز خش خش نشنیده اند.

اما به گفته لرد ریس شانس کشف موجودات زنده در ماورای منظومه شمسی اکنون بهتر از هر زمان دیگر است.

او گفت: فناوری آنقدر پیشرفت کرده است که ما اکنون برای اولین بار عملا قادریم امیدی واقع گرایانه به یافتن کراتی به اندازه زمین در اطراف سایر ستارگان داشته باشیم.

او افزود که ما قادر خواهیم بود دریابیم که آیا این کرات دارای قاره ها و اقیانوس ها هستند یا خیر و اینکه چه نوع اتمسفری دارند.

لرد ریس گفت که هر چند کشف جزئیات در مورد حیات روی کرات دیگر بسیار دشوار خواهد بود اما اگر بتوانیم از یک سیاره شبیه به زمین در اطراف سایر ستارگان نوعی عکس بگیریم، پیشرفتی عظیم خواهد بود.

استقرار اخیر تلسکوپ های تازه فضایی که توانایی ردیابی سیاراتی به اندازه زمین را در اطراف ستارگان دوردست دارند، امکان تمرکز بیشتر در این تحقیقات را بیشتر می کند.

لرد ریس گفت: گمان من این است که حیات و موجودات هوشمند می تواند در اشکالی وجود داشته باشد که ما قادر به تصورش نیستیم.

او افزود: البته امکان دارد که انواعی از هوش ورای ظرفیت انسانی وجود داشته، به همان اندازه که ما از شامپانزه فراتر هستیم.

رابطه ی اهرام مصر با آدم فضایی ها

اهرام مصر بیگانه UFO اتصال
 
افسانه باستانی مصر Tep Zepi ، یا از ساعت اول بگویید. در این سن به عنوان یک توصیف شده است که “خدایان آسمان” آمد کردن به زمین و مطرح در زمین از گل و آب. آنها ظاهرا از طریق هوا را در پرواز “قایق” و آورده قوانین و خرد انسان را از طریق یک خط سلطنتی از pharaohs پرواز.

 

البته ، این همه را از پنجره انداخته بود که مسیحیت همراه بود. به یاد داشته باشید که از یکی از خدایان ، و تنها ‘مذهب’ که در آنجا بود. هیچ باورهای متناقض؟ چرا؟ خب ، چرا که حقیقت است ، نه ایمان بود. کلیسا مدرن را که شما اعتقاد دارید که آن را تنها یک اسطوره. اما شما باید خودتان را بر روی لبه تیغ صورت تراشی occams بخواهد ، آن چه به راستی در واقع شده است به احتمال زیاد؟ که در یک مسابقه بسیار پیشرفته بیگانه بود و مخدوش کردن استخر ما ، gen مانند همه فرهنگ ها anceint دیگر هم رای بودن با یا ، که روح ریشو در آسمان اساسا ZAP رفت ، و ما را در شش روز ساخته شد. (و در بازگشت در هفتمین لگد)

خوب ، حداقل concurs bibler که او “ما را در تصویر خود ساخته”

که بسیار درست است. خرید آن trally فقط یک confict در متون کتاب مقدس خود. منظور من ، به “را در یکی از آنهایی خود تصویر” نمیکند که وجود دارد را به یک تجلی فیزیکی از یک کربن بر اساس می شود؟ البته آن را کند. Funny چگونه کتاب مقدس این آدرس هرگز.

  در آغاز ، در ره خدا توانا و همسرش مهره وجود داشته است. ره – Harakhte است که به عنوان یک خورشید بالدار دیده می شد دیسک. مهره تولد به ازیریس بخشید. در زمان تولد ازیریس ‘،’ یک صدای بلند در سراسر جهان شنیده شد ، و گفت ، “پروردگار همه زمین است متولد شد.”

ازیریس که توانا نصف پادشاه خدا.

ازیریس پادشاه بزرگ و توانا شد. او در مورد شغل و civilizing مردم او رفتم. او به آنها آموخته کشاورزی و دامداری. او داد آنها را یک کد از قوانین را به زندگی با آنها را نشان داد و به روش های مناسب که در آن به پرستش خدایان. مصر یک زمین بزرگ در زیر نوع خود و حکومت مهربان تبدیل شد. مطالب او را پرستش خرسند زمینی که او قدم برداشتهاند. هنگامی که مصر متمدن بود ، ازیریس را به سمت چپ آورد تعالیم او را به سرزمین های دیگر.

P’TAH (خدایان از آسمان به زمین را از آسمان آمدند دیسک سخت) نصب شده به عنوان اولین مصر الهی فرمانروا خود پسر بعد و بعد و سپس تقسیم پادشاهی مصر بین ‘ازیریس خدایان و SETH که جنگیدند کنترل پادشاهی. پس از ازیریس ، کشته شد resuscitated و resurrected ، محل خود را بر روی تخت بر HORUS توسط پسر خود ، مادر که ایسیس بود گرفته بود.

سپس HORUS مصر علیا و سفلی شده توسط ارباب زمین داده شد در نتیجه تبدیل شدن به وارث مشروع در بعد خط اوزیریس از جانشینی ، تشکیل شده بود که سلطنت الهی یک اتصال همیشگی. (برای درک تاریخ مصر ، باید یکی از آثار Sitchin را در مورد تمدن سومر و اتصال خود را به مصر را بخوانید.)

خوب ، پس چه کسی / چه ساخته شده از اهرام؟
این هرم بزرگ را تنها بازمانده از همه هفت شگفتی باستانی است. واقع در Ciaro ، مصر ، هرم amazes هنوز هزاران نفر از دانشمندان و مهمان عزیز در هر سال است.

این هرم بزرگ را به اعتقاد بر این است که بیش از 20 سال گستردگی که ساخته شده است. هرم است تا بزرگی و بنابراین کامل خواهد بود که ما قادر به ساخت چیزی در این روز و سن که در مقایسه خواهد شد. هر یک از محدوده سنگ غول از 1 تا 20 هزار تن در سال ، وزن ، و در هرم بزرگ شامل بیش از 100،000 چاه سنگ و. اما مصری بود بدون ماشین آلات ، موتور ، تجهیزات و یا ساخت و ساز. پس این سوال هنوز lurks ، که از هرم بزرگ ساخته شده است؟

نظریه ها و پیشنهاد مصریان ساخته شده است به این هرم ، اما این به ما می پرسد که چگونه مصریان hauled 20 تن سنگ قرار داده و آنها را کاملا صدها فوت بالا (145.75 متر ، 481 ft بالا).. پیشنهاد برخی از آنها ساخته شده است یک سطح شیب دار است که با سنگ و رفت از زمین به بالا.

این عیب را در آن نظریه این است که این سنگ ها را بیشتر از سطح شیب دار برای ساخت بیش از آن که برای ساخت هرم را. زمانی که هرم ، انجام شد که در آن بود به این سنگ ها بروید؟؟؟ به طوری که پرتاب شده تا کنون کردن که تئوری…

یکی دیگر از سوال است که چگونه آنها حرکت بود به این سنگ.. کارشناسان اصرار دارند که در مصر ساخته شده است که هرم پیشنهاد ، درختان پایین قطع شد و smoothed خاموش ، می شد و به عنوان غول غلطک زیر این سنگ 20 تنی استفاده می شود. اگر شما یک سنگ 20 تنی در 5 رول درخت ، درخت را بیش از حد کهنه شدن و بی دست و پا را به حمل و نقل دیگر ، بنابراین این لاگ خواهد بود در هر جای سنگ. با توجه به این واقعیت که بیش از 100،000 سنگ وجود دارد که این هرم را تشکیل می دهند ، شما می خواهم که مازاد از یک و نیم میلیون دلار نیاز درختان..

مشکل با این نظریه به دلیل نبود درختان در منطقه است. مصر افزایش می یابد برخی از درختان خرما ، که در مورد آن. و قطعا نمی خواهد قطع کردن تمام درختان تاریخ خود ، تاریخ را برای یکی از غذاهای اصلی در مصر!

هم اکنون هرم بزرگ بود ، بزرگترین و بلندترین تمام هرم هرگز ساخته شده است. از آنجا که مصریان سمت چپ را با ما در تمام جزئیات نوشته شده است خلاصه ای از هر رویداد را در مصر قابل تصور ، شما که فکر می کنم که از بزرگترین ساختمان هرم مورد بحث خواهد بود. اما از آن نیست. این هرم در Hieroglyphics خیلی زود به یک بار چند ارجاع شد. نوشتن مصر حاکی از این هرم بزرگ ایستاده بود قبل از اینکه مصری جمعیت این سرزمین. hieroglyphics باستان را نوشتههای مفصل از کشاورزی ، دادن تولد ، پرستش فرعون ، شکار ، ساختمان سازه ، و غیره ، اما در ساختمان این هرم بزرگ بود هرگز ذکر شده است.

  اگر آن را 10،000 کارگران در هر ماه بیش از یک دهانه از 20 سال انجام گرفت به ساختن هرم مانند متخصصین پیشنهاد ، خواهد بود وجود ندارد مردم به اندازه کافی در یک شعاع 500 مایل را به این ممکن است.

در واقع نوشتن باستانی مصر اغلب صحبت از انسانها از آسمان ، آسمان را باز و چراغ روشن و پایین آمدن به آنها تدریس و تکنولوژی و عقل آنها را خواهد داد. بسیاری از عکسها و نمادها شباهت ufo و aliens. احتمالا aliens از هرم بزرگ ساخته شده است. و این تکنیک های جامد مدت ساخت و ساز پایدار توسط مصری به تصویب شد.

هرم آمار آمار فازی و تاریخچه
موقعیت از سه هرم جیزه هستند دقیقا با موقعیت از سه ستاره در کمربند از شکارچی ، هر دو را در جایگاه و در اندازه تراز وسط قرار دارد. در حالی که این امکان وجود دارد ، از آن که مشکلات بسیاری را برای مصری از لحاظ اندازه گیری مسافت های بزرگی را ایجاد نمایید. نه تنها این ، اما در واقع ، در آن زمان است که ظاهرا هرم ساخته شده بود (حدود 3000 قبل از میلاد) ، که ستارگان را تشکیل می دهند که از کمربند شکارچی دقیقا در زاویه درست نمی شد تا به مسابقه با اهرام. در صورتی که محل ستارگان است بازمیگردد بیش از هزاران سال ، در آن زمان است که از کمربند دقیقا تراز وسط قرار دارد با اهرام مصر است که در واقع پیش از میلاد) 10،500. یک زمان بود که ظاهرا هیچ انسان متمدن زندگی بر روی زمین وجود دارد.

یکی دیگر از این واقعیت را به حمایت از این است که ، اگر شما در نظر گرفته شود ابوالهول ، یک شیر با یک سر انسان و سپس در اندازه بدن نگاه ، شما می توانید ببینید که از بدن است که کاملا برای سر از یک شیر ، معتدل نه از سر انسان است. این بشر سر رسد tiny و احمقانه نشسته در بالای بدن است. این به این علت است که در واقع در ابوالهول 10،500 پیش از میلاد) ساخته شد ، در اطراف همان زمان به عنوان هرم ، با یک سر واقعی از یک شیر. مدارک و به حمایت از این است که نشانه هایی از فرسایش آب وجود دارد در سراسر ابوالهول. آخرین باری که در هر نوع آب وجود داشته است در این نزدیکی هست ، جدا از رود نیل است که در اطراف 10،000 پیش از میلاد). همچنین ، در صورت فلکی شیر و شیر (به این ترتیب از نزدیک به ابوالهول مرتبط) ، در واقع به طور مستقیم در پشت طلوع خورشید را در پیش از میلاد) 10،500. چرا که هرم بزرگ جیزه ، ساخته شده در 3،000 ، کامل هستند ، و هنوز هم ایستاده و قد بلند را به عنوان روز آنها ساخته شده است؟ (جدا از capstone و مبادی ادابی سنگ ، که توسط انسان ها در ساختمان از قاهره مجرد می شد) در هرم دیگر که ظاهرا در حدود 500 سال بعد ساخته شد ، تمام بنایی که جنس بنجل هستند ، و فاسد کردن. یک مثال از این هرم در خم مشهور ‘، که در خارج با طرف آغاز شده است که در یکی از زاویه ساخته شده ، سپس نوبت به ناگهان در وسط را به یک زاویه shallower. این به این علت است که زاویه در آن شده بود شروع شده بود خیلی هم آن را به شیب ایستاده هنگامی که به پایان رسید. آن را به این علت است که pharaohs اهرام مصر را دیدم که ایستاده بزرگ در زمین های خود و تصمیم گرفت که آنها می خواستند از اهرام خود هستند. اما آنها متوجه شد که آن را خیلی سخت تر بود به انجام بیش از شده بود به پایان رسید و انتظار می رود تا ساختمان احمقانه به دنبال ساختار است که حتی نمی آیند و نزدیک به مقایسه با آن قدر از زیبایی emanating از هرم بزرگ.

اگر شما را در محیط آن هرم و تقسیم آن به دو برابر قد ، کسب می کنید که یک عدد است که دقیقا به حرف شانزدهم الفبای یونانی عدد (3.14159…) تا پانزدهم رقمی معادل آن. شانس این پدیده اتفاق می افتد توسط شانس خالص است که قابل ملاحظه ای کوچک است. آیا مصریان باستان دانم آنچه را که حرف شانزدهم الفبای یونانی تعداد بود؟ نه به احتمال زیاد ، با دیدن آن به عنوان یک عدد محاسبه و نه به دقت به رقم چهارم تا قرن 6th ، و اهرام مصر را به آن محاسبه پانزدهم بود.

آنچه در مورد این واقعیت است که حتی از طرف آن ، پایه هرم است برخی از 757 فوت طول است ، باز هم یک اشکال مربع تقریبا کامل؟ هر زاویه را در پایه دقیقا 90 درجه است. در حقیقت ، از طرف یک تفاوت در طول چیزی شبیه به دو سانتی متر است که یک مبلغ باور نکردنی کوچک است.

آنچه در مورد این واقعیت است که هر چند در مصر نگهداری سوابق بسیار دقیق در مورد همه چیز را همیشه بود ؛ هر پادشاه آنها بود ، در هر جنگ آنها می جنگیدند ، و در هر ساختار آنها ساخته شده است ، از هیچ سوابق از آنها ساخته شده است که همیشه با داشتن اهرام وجود دارد؟

آنچه در مورد این واقعیت است که در مصر بودند و حتی اختراع چرخ هنوز نمی شوند ، اما بلوک که آنها مجبور به حمل برای ساخت اهرام حدود 2 هزار تن وزن در هر؟ 4،000 پوند.؟ چه آنها انجام… سیمان استفاده کنم؟ در واقع ، آنها مورد استفاده قرار سنگ بسیار ، که اگر شما انجام گرفته همه سنگ آنها استفاده می شود و آن را به 1 فوت مربع بلوک های برش ، آن را 3 / 2 از راه در سراسر زمین گسترش!

اگر شما را در طول خط است که در هرم دروغ و عرض جغرافیایی که در هرم دروغ ، 31 درجه و در شمال تا 31 درجه غربی (که این واقعیت است که آنها از همان شماره یک تصادف است؟؟؟) آنها هستند که در دو خط پوشش ترین ترکیب مساحت در جهان است. در ذات ، هرم مرکز تمام جرم زمین را از زمین تمام شده است!!

چگونه در مورد این واقعیت است که یک گروه از دانشمندان مدرن ، اقدام به ساخت یک هرم خارج بعدی را به یکی از واقعی با استفاده از تکنولوژی های مدرن ، و پس از چیزی شبیه به 100 روز ، موفق به ساخت یکی از حدود 40 / 1 از اندازه واقعی یکی؟؟؟ ؟

آیا می دانستید که ارتفاع هرم (481 فوت) است که تقریبا دقیقا 1 / 1 ، از 000.000.000 فاصله از زمین تا خورشید (480.6 میلیارد فوت)؟

آنچه در مورد همه از آن قارچ است که در اتاق پادشاه توتو ‘sنشد چه بود؟ قارچ که در روی زمین قبل از هرگز دیده شده است؟ آنچه در مورد نفرین فرعون است؟ شما تصمیم می گیرید ، که ساخته شده از اهرام؟؟؟؟؟

اخبار آنان

فیلم و تصاویر یک موجود فضایی از سوی ناسا منتشر شد

در سال 2007 یک کشاورز مکزیکی موجود عجیبی پیدا کرد که به زحمت زیاد توانست او را بکُشد!. چند روز پیش دانشمندان پس از دو سال تحقیق نتایج آزمایشات خودشان را در یک کنفرانس که شدیدا در شرایط امنیتی بود منتشر کردند.

نوع ژن این موجود به هیچ موجود زندهای در کره زمین شباهت ندارد. کشاورز مکزیکی گفته بود که برای کشتن این موجود مجبور شد که سه بار به مدت چند ساعت او را در آب غرق کند.

وقتی که کشاورز موجود را پیدا کرد، این موجود که بسیار شبیه به فیلم های تخیلی فضایی است برای نجات خود شروع به جویدن بازوی خود کرده بود. گفته شده است که کشاورز مکزیکی مدتی بعد در یک سانحه رانندگی که منجر به آتش سوزی شد با حرارت بسیار زیادی سوخته و کشته شده است.

ناسا با انتشار کلیپ و تصاویری از این موجود قصد دارد بستر معرفی موجودات فضایی به انسانها را آماده کند.ذر قسمت زیر این گزارش با تمام جزییات شرح داده شده است:
آدم فضایی در مزرعه ی گندم

 بعد از دو سال بی خبری، سرانجام گروهی از دانشمندان فضاشناس به این باور رسیده­اند که موجود ناشناس مزرعه مکزیک یک آدم فضایی است نه انسان!

خبر آنقدر عجیب و حیرت آور بود که بسیاری از سران کشورهای مختلف جهان از انتشار آن امتناع کردند و ترجیح دادند تا مردم، حضور آدمک­هایی از جنسیغیر از خودشان را مانند همیشه فقط یک خیال باطل و نتیجه توهم انسان­های زمینی تلقی کنند؛ چرا که با درز خبر در ابعاد گسترده معلوم نبود که چطور باید به هراس و ترس مردم اثباط موضوعی که طی صدها سال فقط دروغی بزرگ جلوه داده شده بود، پاسخ دهند. البته آنهایی که دستی بر آتش داشتند و هر روز اخبار و اطلاعات را نه از روزنامه بلکه از طریق شبکه­های اینترنتی دانبال می­کردند، کمکم به اصل ماجرا پی بردند و به تدریج خبر دهان به دهان میان مردم کره خاکی منتشر شد؛ ((آدم  فضایی­ها میان ما هستند، همین­جا روی کره زمین!)).

 مارائو لوپز- کشاورز مکزیکی- مثل همیشه داشت خودش را برای یک روز کاری دیگر آماده می­کرد. صبح زود، هنوز آفتاب نزده از خانه بیرون زد و به طرف انبار حیاط پشتی رفت تا وسایل کارش را پشت تراکتورش بیندازد و قبل از گرم شدن هوا به زمین کشاورزی­اش برسد. از در که وارد شد، همهمه همیشگی باز هم نگرانش کرد. موش­ها بودند که با ورود لوپز به هر طرف فرار می­کردند. موش­های انبار هر روز بیشتر می­شدند و کشاورز نگران محصولاتی بود که باید تا چند وقت دیگر دور از تیررس موش­های همیشه گرسنه در آنجا انبار می­کرد. تله موش هم دیگر این آخری­ها فایده نداشت. آخر موش­ها یکی دو تا نبودند که با تله موش بشود کاری کرد. لوپز آن روز صبح مثل همیشه اول به سراغ تله موش­ها رفت تا اینکه سر و صدایی عجیب از یک طرف انبار بلند شد. کشاورز خوشحال از اینکه تله­های زنگ زده کهنه­اش دوباره جانوری موذی را به دام انداخته­اند به طرف صدا حرکت کرد. جایی پشت الوارهای تکیه داده به دیوار انبار، تله موشی قدیمی و کهنه قرار داشت. صدا از همان­جا می­آمد. به خیال پیر مرد این بار موش زبل جان سالم به در برده بود و فقط گرفتار گیره­های سخت تله شده بود. برای همین بیلش را هم با خود برداشت تا در همان لحظه اول حیوان موذی را ناکار کند و انتقام همه خسارت­های این چند وقت را بگیرد. کشاورز هرچه به صدا نزدیک­تر می­شد بیشتر تعجب می­کرد. صدای ناله حیوان به صدای یک موش گرفتار در تله شباهت نداشت. صدای هیچ حیوانی در قد و اندازه یک موش کوچک نمی­توانست آن­قدر رسا و عجیب باشد. کشاورز فکر کرد شاید سمور یا حیوانی بزرگتر از موش در تله گیر کرده که آن­قدر خودش را با سر و صدا به در و دیوار می­کوبد اما وقتی به تله رسید و الوارهای چوبی را کنار زد، از تعجب دیگر نه می­توانست حرف بزند و نه حرکت کند. موجود گرفتار در تله انبار نه موش بود و نه سمور؛ موجود گرفتار شده یک حیوان عجیب بود!

آدم فضایی غرق شد

استخان­های برآمده و پوست ظریفی که بدن بی­موی حیوان را پوشانده بود و سر مثلثی و چشمان وق زده­اش در نگاه اول هر کسی را می­ترساند. جانور بر خلاف جثه نحیفش که در حد و اندازه یک موش صحرایی بود، صدای عجیبی داشت و به شدت خودش را به در و دیوار می­زد تا بلکه دست لاغرش را که در اثر ضربه سریع گیره تله از مچ قطع شده بود از تله در بیاورد و فرار کند. جانور تقلا می­کرد و کشاورز مکزیکی همان طور به او خیره مانده بود. جانور هیچ شباهتی به موش و سگ و گربه نداشت بلکه بیشتر به آدمی ناقص­الخلقه شبیه بود که هم دم داشت و هم اندازه یک موش بود! چند لحظه­ای گذشت تا پیر مرد با فریاد همسایه­ها را خبر کرد. مردم روستای متپک خیلی زود خودشان را به خانه لوپز رساندند. جانور همه را حیرت زده و هراسان کرده بود. برای همین هم خیلی زود بدون آنکه بخواهند ذره­ای به کاری که انجام می­دهند فکر کنند، تصمیم گرفتند که موجود عجیب را همان طور زنده زنده خاک کنند.

چاله ای کندند و حیوان را در آن انداختند اما هر با موجود با سر و صدای زیاد و تله به دست سر از خاک بیرون می­آورد و البته قبل از آنکه بتواند فرار کند دوباره گرفتار کشاورزها می­شد. همه وحشت­زده فقط می­خواستند به هر نحوی موجود مخوف را از بین ببرند. در باور مردم روستا موش خانه لوپز موجودی غیر زمینی بود که برای نابودی آنها آمده بوده؛ پس باید زودتر خودشان آن را از بین می­بردند. همه مانده بودند که با جانور چه کنند که آخر خود لوپز پیشنهاد داد حیوان را در آب غرق کنند. از ترس فرار دوباره حیوان، لوپز جانور عجیب را ساعت­ها در آب رودخانه نگه­داشت تا دست آخر حیوان بعد از تقلا و تلاش فراوان از بین رفت!

 

دو سال جنجال و انتظار

پلیس ایالتی به سرعت خبردار شد اما زمانی به معرکه مردم متپک رسید که دیگر کار از کار گذشته بود و جانور مرده بود. ماموران پلیس فقط سعی داشتند مردم را آرام کنند چون اگر خبر به سایر نقاط کشور می رسید، معلوم نبود چه غوغایی به پا شود. البته خبر خیلی زودتر از آنچه آنها تصور می کردند پخش شد. تلویزیون دولتی مکزیک هم برای اینکه خیال مردم را راحت کند، تصاویری از این موجود ناشناخته نشان داد و اعلام کرد که به زودی با تحقیق پژوهشگران همه چیز روشن می شود. ماه می سال 2007 در مکزیک با صحبت از موجود فضایی و شایعات آن گذشت. صحبت از غریبه ای غیرزمینی، نقل محفل هر روز مردم آمریکای لاتین شده بود. اما موجود فضایی هم با همه جار و جنجال ها مثل هیاهوهای دیگر آدمیزاد در روزمرگی زندگی مردم گم شد و دیگر کمتر کسی از موجود مخوف انبار خانه لوپز صحبت می کرد تا اینکه هفته گذشته، دوباره خبر به سرعت دهان به دهان چرخید و این بار ترس و حیرتی بیشتر از زمان پیدا شدن آن موجود فرازمینی به همراه آورد. تلویزیون دولتی مکزیک هفته گذشته در گزارشی پرده از حقیقتی برداشت که همه مردم را دوباره نگران کرد؛ "در تحقیقات انجام شده در آزمایشگاههای پیشرفته کانادا و مکزیک، در نهایت ثابت شد که موجود ناشناخته روستای متپک موجودی غیرزمینی است!"

رقابت فضا شناس­ها

وقتی موجود ناشناخته انباری مارائو لوپز تحویل ماموران پلیس ایالتی شد، هیچ کس نمی دانست که باید با آن چه کار کند. دست آخر با چند روز تاخیر، موجود فضایی به همراه نامه ای فوق محرمانه روانه مکزیکوسیتی شد تا شاید مسئوولان بالا دست مکزیک برای آن تصمیمی بگیرند. حتی دانشمندان مکزیک هم وجود موجودی فضایی را در میان خودشان باور نمی کردند و آنها را جنجالی تبلیغاتی قلمداد می کردند که در پشت آن اهداف سیاسی و اقتصادی پنهان است. گروه تحقیقاتی مکزیک همان روزهای اول از ادامه تحقیق روی موجودفضایی سر باز زد و جانور ناشناخته بی نام و نشان در گوشه ای از آزمایشگاه های پایتخت جای گرفت. تا اینکه - دانشمند 56 ساله انگلیسی- با شنیدن خبر آدمک فضایی مکزیک دست به کار شد و با تشکیل گروهی تخصصی با همکاری چهار آزمایشگاه تخصصی در کانادا و مکزیک پژوهش گسترده ای روی جسد موجود ناشناخته آغاز کرد. مائوسان دو سال روی بدن موجود ناشناس کار کرد تا اینکه هفته گذشته آخرین نتایج تحقیقاتش را برای مردم اعلام کرد؛ "همه شواهد حاکی از آن است که موجودی که در مزرعه مکزیک دیده شده یک موجود زمینی نیست و هیچ تعلقی به کره خاکی ندارد!"

مائوسان که سال های بسیاری را صرف تحقیق در امور آدم فضایی ها و وجود دنیایی ورای کره زمین کرده، موجود ناشناخته مکزیکی را عجیب ترین مورد زندگی حرفه­ای اش می داند؛ "اول من هم مثل همه فکر می کردم که این هم یک شوخی دیگر است. من هم خیال می کردم که موی بدن یک میمون نحیف را تراشیده و به جای آدم فضایی جا زده اند اما بعد تصمیم گرفتم که این موجود خیالی را خودم از نزدیک ببینم. همین که در آزمایشگاه مکزیکوسیتی بدن نحیف و چهره مثلثی جانور را دیدم فهمیدم که از ما نیست!". مائوسون به سرعت تحقیقات روی موجود ناشناخته را شروع کرد اما هرچه بیشتر وقت گذاشت کمتر به نتیجه خاصی رسید؛ "ما از بدن، استخوان و پوست حیوان نمونه گیری کردیم. محققانی که پیش از ما روی این موجود ناشناخته کار کرده بودند، به این نتیجه رسیدند که به سبب گذشت از زمان مرگ موجود فضایی، دی ان ای آن هم دیگر قابل شناسایی نیست اما حقیقت این بود که زمان هیچ تاثیری روی دی ان ای این موجود نداشت بلکه شناسه دی ان ای آن در گستره موجودات زمینی نمی گنجد. نقشه دی ان ای این موجود با هیچ مخلوقی روی زمین تطبیق ندارد. برای همین هم من معتقدم که او یک زمینی نیست. باورش سخت است اما موجود مکزیکی واقعا یک آدم فضایی است؛ البته یک کودک فضایی!". با صحبت های مائوسون دیگر کار آزمایشگاه های تحقیقاتی هم تمام شد؛ دی ان ای موجود فضایی ناشناخته است و تحقیق بی نتیجه!

موجود ورای آدمیزاد

گزارش پروفسور مائوسان و گروه تحقیقاتی او درباره موجود فضایی بسیار دقیق و با استفاده از آخرین فناوری های روز ارائه شده است؛ "کودک فضایی، توانایی زندگی با حداقل میزان اکسیژن را داشته؛ به طوری که می توانسته ساعت های متوالی در زیر آب سر کند. استخوان بندی بدن او شبیه بدن مارمولک هاست با این تفاوت که ماندگاری استخوان های او در برابر تغییرات آب و هوایی و نبود اکسیژن بسیار بیشتر از موجودات زمینی است. شکل دندان های بی ریشه موجود ناشناخته هم شباهتی به دندان های یک انسان ندارد. در واقع این حیوان بر خلاف ظاهرش هیچ وجه تشابهی با انسان ها ندارد. پوست بدن جانور همان ساعت اول به شدت خشک شده بود که همین خشکی پوست هم ماندگاری حیوان را در همه این سال ها تضمین کرده است. پوست خشک آدم فضایی از او موجودی مومیایی ساخته که هیچ تغییر محیطی ای نمی تواند روی آن تاثیر داشته باشد؛ به طوری که شکل و شمایلش از زمانی که او را از مزرعه گرفته اند تا امروز تغییر چندانی نکرده". تحقیقات گروه مائوسون همچنین از حقیقت بزرگی پرده برداشت که طی دهه ها مورد سوال دانشمندان فضاشناس بود؛ "مغز موجود فضایی نسبت به جثه اش بسیار بزرگ است؛ به طوری که بیشترین وزن بدن او متعلق به مغزش است نه جثه حنیف و دم درازش! در این باره باید به صراحت اعلام کرد که چنین مخلوقی با این حجم مغز به طور حتم از ضریب هوشی بسیار بالایی برخوردار بوده است!".

فضایی انتقام می­گیرد

جریان پیدا شدن آدم فضایی مزرعه متپک یک طرف و بلایی که سر مارائو لوپز- کشاورز بینوا- آمد یک طرف دیگر! دو سال بی خبری از آدم فضایی مردم را از حال و روز کشاورزی که موجود ناشناخته را برای اولین بار دیده بود، غافل کرد. خبر آدم فضایی که دوباره رو شد، مردم داشتند که اصل ماجرا را از زبان خود صاحب انبار بشنوند اما دیگر دیر شده بود. مارائو لوپز یک ماه بعد از اینکه موجود فضایی را در مزرعه اش پیدا کرد به طرز مرموزی کشته شد! جاشواوارن- یکی از فضاشناس های مطرح آمریکایی- به خبرنگاران گفت که لوپز همان دو سال پیش در سانحه آتش سوزی خورواش زنده زنده در آتش سوخت و کسی هم نتوانست کاری برایش بکند. به گفته وارن این حادثه زمانی اتفاق افتاد که ماشین لوپز خاموش بود و او فقط داشت درون اتاقک را تمیز می کرد. می گویند حرارت آتشی که لوپز در آن می سوخت بسیار بیشتر از یک آتش معمولی بود!

بشقاب پرنده های ناشناس در آسمان

بشقاب پرنده ها به وضوح در آسمان شهر کنت قابل مشاهده بودند.
در عرض کمتر از 1 هفته در دو منطقه مختلف از رویت اشیا نورانی پرنده (یوفو) در آسمان بریتانیا گزارشاتی رسیده است.
تصویر اول توسط آقای گیر کساس 21 ساله در کنار منزلش در گاتهام حدود ساعت 1 بعد از ظهر گرفته شده است.

 

وی میگوید: آنها دو شی گرد و نورانی بودند که با سرعت متفاوت حرکت میکردند و من تنها کاری کردم این بود که با موبایلم از آنها عکس بگیرم.
تصویر بعدی ساعت 7 صبح روزجمعه توسط آقای جوش گونیز 21 ساله در کنت گرفته شده است. او 4 شی نورانی را در میان ابرها دیده است که در حال پرواز بودند.

 

وی میگوید : من یک راننده هستم و با دیدن آنها نزدیک بود تصادف کنم و فقط تصمیم گرفتم عکس آنها را بگیرم تا بعدها بتوانم مشاهداتم را اثبات کنم. این اشیا نورانی حدود 15 ثانیه ماندند و سپس ناپدید شدند
کارشناسان میگویند: اینها احتمالا پدیده های جوی هستند که در این وقت سال در این منطقه رخ میدهد و هنوز صحت وجود موجودات فضایی از سوی این کارشناسان و یا نهادهای دیگر بصورت زسمی تایید و یا رد نشده است .